• 📊 Добро пожаловать на информационный портал и форум о заработке Pro100Money!

    🔥Самые актуальные новости в мире финансов и инвестиций. Присоединяйтесь к нашей команде, для этого нужно пройти быструю регистрацию

Реформа МВД: Водителям придется пересдавать на права каждые 5-15 лет

McMace

Premium
Сообщения
2.937
Реакции
1.030
Замглавы МВД по евроинтеграции Анастасия Деева обнародовала на своей странице в Фейсбук нововведения, которые ожидают украинских водителей в ближайшее время. В удостоверение водителя добавят микрочип. Также изменят срок действия и подкатегории. Такие изменения готовят внести в закон "О дорожном движении" и ПДД Украины. Но кроме того, Деева анонсирует изменение срока действия удостоверений водителя. По ее словам, это от 5 до 15 лет в зависимости от категории транспорта с целью периодической проверки знаний и навыков.
По словам заместителя главы МВД: "пересмотр сроков действительности поспособствует большей безопасности дорожного движения".
69095.jpg

Кроме того, Деева анонсирует и появление новых стандартов и периодичности проведения технического контроля транспорта, который перевозит опасные грузы. Также будут внедрены и новые стандарты по подготовке и экзаменации водителей.

Анонсировала Деева и пересмотр категорий автотранспорта.

А завершила свой пост заместитель министра МВД многозначительной фразой: Мне нравится, что команда МВД не останавливается на выполнении обязательств перед ЕС, но разрабатывает по-настоящему новые и современные подходы и совершенствуется с каждым днем.

Похоже, что украинским водителям теперь придется подучивать правила ПДД и оплачивать всю процедуру сдачи на права с завидной регулярностью.

19 січня Верховна Рада зробила ще один крок на зустріч європейській інтеграції – у першому читанні був прийнятий законопроект №0124 «Про приєднання до Протоколу про внесення поправок до пункту а) частини першої статті 1 та частини першої та пункту b) частини третьої статті 14 Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)», розроблений МВС України

Тепер доступною мовою про те, чому це важливо, та євроінтеграційну діяльність МВС.
Невід’ємною вимогою Угоди про асоціацію між Україною та ЄС є гармонізація національного законодавства та приведення внутрішніх правових норм у відповідність до європейських. Зокрема це стосується і норм, що регулюють дорожній рух. Саме тут на арену виходить МВС із відповідним Планом заходів щодо імплементації Угоди, який в тому числі передбачає внесення змін до закону “Про дорожній рух” та ПДД України задля виконання двох директив ЄС.

Перша з них Директива 2008/68/ЄС стосується забезпечення безпеки при перевезенні небезпечних вантажів. Якщо коротко, згідно цією директивою будуть встановлені нові стандарти періодичності проходження технічного контролю транспорту, що перевозить небезпечні вантажі; стандарти щодо підготовки та екзаменації водіїв та відповідальних за перевезення осіб; а також запроваджено вдосконалену систему звітності. Всі ці новації покликані реалізувати головну мету Директиви – гарантувати безпеку дорожнього руху та міжнародних перевезень.

Друга – Директива 2006/126/ЄС про посвідчення водія – має на меті унормування віку для допуску до керування певними категоріями транспортних засобів, гармонізацію категорій і підкатегорій транспортних засобів, запровадження мікрочіпу як складової частини посвідчення водія та нові строки дії посвідчень.
Чого ж очікувати від цих нововведень? Звісно ж більшої безпеки та свободи дорожнього руху. Унормування віку отримання прав розширить доступ до керування окремими категоріями транспорту, мікрочіпи забезпечать захист від підробок, а перегляд строків дійсності сприятиме більшій безпеці дорожнього руху. Сьогодні національне посвідчення водія дає право на керування транспортом протягом 30 років з дати його отримання. Новими нормами будуть встановлені нові строки від 5 до 15 років в залежності від категорії транспорту з метою періодичної перевірки знань та навичок, а головне відповідності здоров’я водіїв встановленим медичним та психофізичним вимогам. До речі, категорії транспорту також будуть переглянуті.

Поки ви читаєте цей пост, спеціалісти Головного Сервісного центру МВС працюють над розробкою законопроекту щодо імплементації цієї Директиви:) Згодом розповім більше.

Мені подобається, що команда МВС не зупиняється на виконанні зобовязань перед ЄС, але розробляє по-справжньому нові та сучасні підходи та вдосконалюється з кожним днем. Якщо маєте сумніви – завітайте до нових Сервісних центрів, а потім продовжимо бесіду)

Stay tuned!
 
Сверху